Powered by Blogger.

Pages

Monday, August 30, 2010

Guru Disiplin Jual Ubat Seks




Johor Bahru, Seorang guru disiplin di sebuah sekolah di Johor Bahru telah dikenali sebagai "Cikgu Power" yang telah di dakwa memiliki laman web menjual ubat perangsang seks, dan mempromosikan produknya kepada pelajar sekolah di bandaraya ini.

Guru tersebut didakwa berkongsikan pengalaman menggunakan ubat perangsang seks tersubut, kepada pelajar sekolah, sebelum perbuatannya terbongkar. Guru lelaki terbabit yang berusia 30-an itu telah menjadi pengedar ubat perangsang seks menerusi laman internet dan juga risalah untuk mempengaruhi pelajar sekolah yang juga dipercayai menjadi pelanggannya.

Salah seorang bapa pelajar sekolah terbabit yang mahu dikenali sebagai min, terkilan dengan perbuatan guru disiplin tersebut. lebih sensasi apabila guru itu mamaparkan gambarnya di laman webnya untuk mempromosikan produk tersebut.

Bapa pelajar itu, menyedari perbuatannya adalah tidak wajar apabila mengetahui anaknya membawa pulang risalah 'abang best' dari sekolah. Beliau takut akan menjadi kesan buruk terhadap pelajar sekolah, Beliau harap Jabatan Pelajaran Johor memandang serius terhadap ini.

Sementara itu, Pengarah Jabatan Pelajaran Johor akan mengambil kes ini untuk siasatan lanjutan.

0 comments:

Post a Comment

Text Widget

Related Posts with Thumbnails

Text Widget